سوالات متداول از هایفود

حساب کاربری

جهت تشکیل حساب کاربری، می بایست نشانگر ماوس خود را بالای صفحه هایفود روی قسمت ورود/عضویت کلیک کرده مودال عضویت باز شده و شماره موبایل خود را وارد کنید و روی دکمه دریافت کد کلیک کنید.
کد به شماره شما ارسال می شود کد ارسالی را وارد کنید و روی دکمه تایید کلیک کنید و در صورتی شماره را اشتباه وارد کردید روی دکمه تغییر شماره کلیک کنید و در صورتی کد ارسالی نیامد روی لینک کلیک کنید تا دوباره کد را ارسال کند.
بعد از عضویت بالای صفحه هایفود به قسمت منوی من و روی گزینه ادرس های من رفته و ادرس خود را وارد نمایید و بعد به قسمت پروفایل کاربری مراجعه کرده و پروفایل خودرا تکمیل نمایید.
برای ثبت ادرس دو روش می توان ثبت کرد اولین روش با استفاده از نقشه ادرس را ثبت کنید.
روی نقشه ادرس خود را انتخاب کنید.
روی دکمه ذخیره کلیک کنید بعد ادرس شما ثبت می شود و دومین روش برحسب محله ادرس ثبت می شود و بعد ادرس را برحسب محله انتخاب کردید روی دکمه ذخیره کلیک کنید.
برای ویرایش پروفایل می بایست نشانگر ماوس خود را بالای صفحه هایفود روی اسم خود کلیک کرده و گزینه پروفایل کلیک کرده و به صفحه پروفایل خود رفته و اطلاعات کاربری خود را ویرایش نمایید.
برای ویرایش پروفایل روی دکمه ویرایش کلیک کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایید و مرحله برای گذاشتن عکس روی پروفایل است برای این کار روی انتخاب عکس کلیک کرده و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
در مرحله اخر دکمه بروز رسانی مشخصات را کلیک نمایید و با موفقیت اطلاعات کاربری خود را ویرایش کردید.

ثبت سفارش و پرداخت

  1. شهر و محله‌ای که می‌خواهید غذا به آنجا ارسال شود را انتخاب کنید.
  2. از لیست نمایش داده شده رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  3. از منوی رستوران غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی دکمه سفارش کلیک کنید.
  4. با حساب کاربری تان سفارش خود را تایید کنید.
  5. در چند دقیقه پیام تایید سفارش خود را دریافت ‌می‌کنید و دیگر غذای شما در راه است.

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد و مرکز خدمات مشتریان صرفا برای پیگیری سفارش‌ها پیش‌بینی شده است

  1. پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت و پارسیان توسط تمام کارت‌های عضو شتاب
  2. پرداخت اعتباری از طریق حساب کاربری شما در هایفود (hifood wallet)
  3. ارسال لینک پرداخت: شما می توانید پرداختتان را به دوستتان واگذار کنید بعد از پرداخت سفارش شما انجام می شود.

ما در هایفود می‌دانیم که سرعت و کیفیت ارسال سفارش برای شما بسیار با اهمیت است و تمام سعی خود را می کنیم که این شرایط از جانب ما به هیچ وجه دچار مشکل نگردد. این شرایط به تعداد سفارش‌های در لحظه رستوران و فاصله شما از آن بستگی دارد.

سعی ما بر این است تا در هیچ شرایطی زمان ارسال سفارش شما بیش از یک ساعت نباشد و غذا در مدت زمانی که به شما اطلاع داده شده است به دست شما برسد. در صورت هرگونه تاخیر که دلایلی خارج از کنترل هایفود داشته باشد، به وسیله تماس با مرکز خدمات مشتریان هایفود می‌توانید از وضعیت سفارش خود با خبر شوید.

متاسفانه تا این لحظه این امکان وجود ندارد و در هر سفارش می‌توان تنها از یک رستوران ثبت سفارش کرد.

قیمت غذاها در سایت هایفود (hifood) کاملا با منوی رستوران مطابقت دارد. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا فرآیند سفارش غذا را برای شما ساده‌تر، سریعتر و حتی کم‌هزینه‌تر کنیم، پس هیچ هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهیم کرد.

سوالات متداول از هایفود

وبسایت سفارش اینترنتی غذای هایفود تنها سامانه یکپارچه ایست که با اتصال مستقیم به نرم افزارهای اتوماسیون رستوران ها امکان اشتباهات هنگام ثبت سفارش آنلاین غذا و همچنین زمان مورد نیاز برای آماده سازی و تحویل آن را به حداقل ممکن می رسونه.
خیلی ساده، پس از انتخاب غذای مورد علاقه تان از منوی رستوران، هنگام ثبت سفارش با وارد کردن شماره تلفن همراه یک پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال و با وارد کردن کد تایید، ثبت نام شما تکمیل می شه. یا می تونید در صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود کلیک کنید.
با ورود به حساب کاربری و کلیک روی گزینه سفارش های من سابقه تمام خریدهای شما نمایش داده می شه.
برای استفاده از کد تخفیف میتونید به سادگی کد رو در صفحه جزییات سفارش در داخل کادر تخفیف، در قسمت مشخص شده وارد کنید. اعتبار هدیه با دعوت از دوستان میتوانید اعتبار هدیه کنید.

حریم خصوصی

  • از شما تقاضا خواهیم کرد اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهید؛ هنگامی‌که:
  • به‌شکل کاربر مهمان غذا سفارش می‌دهید.
  • در وب‌سایت هایفود یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید.
  • در خبرنامه عضو می‌شوید.
اطلاعاتی که درباره‌ی شما گردآوری و نگه‌داری می‌کنیم، ممکن است شامل موارد زیر باشد:
  • نام و نام خانوادگی شما
  • شماره تلفن همراه
  • تاریخ تولد
  • نشانی‌ های مورد نظر برای تحویل سفارش‌ ها
کوکی‌ها فایل‌های اطلاعاتی هستند که روی کامپیوتر شما ذخیره می‌شوند تا به وب‌سایت‌ها کمک کنند شما را به خاطر بیاورند. ما و همکاران‌مان، با استفاده از کوکی‌ها اطلاعاتی درباره شیوه‌ی استفاده شما از وب‌سایت‌مان گردآوری می‌کنیم؛ این اطلاعات ما را در بهبود رابط کاربری و محتوای سایت کمک خواهد کرد. شما نیز به وسیله‌ی ثبت و ذخیره‌سازی این کوکی‌ها، هنگام ورود مجدد به سایت، نیازی به ثبت مجدد نام کاربری و کلمه‌ی عبور نخواهید داشت. هم‌چنین ما به وسیله‌ی کوکی‌ها، آخرین وضعیت سفارش روز شما را ذخیره می‌کنیم تا شما بتوانید آن‌ها را در پروفایل خود مشاهده کنید.